Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 71
Pokaż wszystkie komentarzeJestem kolejną ofiarą sklepu motoakcesoria.pl. Sprzedają towar, którego nie maja. Zamówiłam buty motocyklowe, czas realizacji miał wynosić max 9 dni. Co tydzień przez półtora miesiąca doatawalam maila, że realizacja się przedłuży. W końcu straciłam cierpliwość i poinformowałam o rezygnacji z zamówienia i poprosiłam o zwrot pieniędzy. Zwrotu pieniędzy mimo wielokrotnych ponagleń się nie doczekałam. Sprawę zgłaszam na policję i do rzecznika praw konsumenta. Nie pozwolę aby tak nieuczciwe firmy funkcjonowały i okradały swoich klientów!
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza